Clip Advertising

SC Clip Advertising ofera servicii de amenajari interioare si exterioare, cat si servicii de productie publicitara (firme luminoase, litere volumetrice, inscriptionari cu autocolant, placari cu dibond, casete luminoase).

miercuri, 19 martie 2014

"Reparat" la imprimantă

Mai ceva ca în filmele SF! Faţa cu oasele zdrobite a lui Stephen Power a fost reconstruită cu ajutorul unor plăcuţe de titan printate 3D. În viitor, imprimantele vor printa oase cu totul!


Stephen Power, de 29 de ani, din Ţara Galilor, este primul bărbat din lume care a avut şansa de a-şi vedea recent faţa reconstituită perfect aşa cum era înaintea unui tragic accident. Şi asta datorită unei tehnologii revoluţionare. Bărbatul avea oasele de la un obraz zdrobite, nasul şi maxilarul superior fracturate în urma unui groaznic accident de motocicletă petrecut în 2012.
A petrecut luni de zile prin spitale, rănile s-au vindecat, dar rămăsese cu faţa sluţită. Abia acum, după ce chirurgul Adrian Sugar, de la Spitalul Morriston din Swansea, l-a operat din nou, arată ca înainte de accident. Medicul i-a reconstruit craniul cu ajutorul unor plăcuţe de titan printate de o imprimantă 3D.
"M-am născut a doua oară. Acum nu mai îmi este ruşine să ies din casă. Nu-mi mai amintesc accidentul. Ştiu doar că m-am trezit cu faţa zdrobită. Nu mai puteam să mă privesc în oglindă. Nu mi-am imaginat vreodată că o să-mi pot recăpăta aspectul de dinainte de nenorocire"spune fericit Power. Întreaga operaţie a durat opt ore. Pentru reconstruirea craniului s-a folosit o imprimantă 3D, adică o maşină, comandată de computer, care creează obiecte tridimensionale din plastic sau metal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu